Evolution
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بالاعضاء والزائرين في منتديات تطـــــــــــــــــــــور

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

اعتراف صعب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

اعتراف صعب Empty
مُساهمةموضوع: اعتراف صعب   اعتراف صعب Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 3:59 am

اعتراف صعب

صحيح كنت بتسلي بيها وبحسبها زي اي بنت لكن مع الوقت عرفت قيمتها وقلبي بقي في حيرة بجد ,وقلبي بيموت كل يوم وبحس انه بيدور علي حد متوه منه طعم الحياة وجارح احساسه بجد , كدبت عليها في حاجات كتير وحبت صورتي علي حكاياتي علي نفسي لكن دي مش شخصيتي الحقيقية نفسي اصرخ واعترفلها وتفهمني وتقدرني بجد ,طالما الحبيب بيحب حبيه ومخلص ليه وعمره ماخانه طيب ليه قلب بيحب ما يقدرش يسامح حبيبه وحبيبه كل يوم بيموت قلبه من كتر الفراق ومش قادر يعترفله عن حقيقته , وانا خايف اعترف بالحقيقة يسيبني الحبيب ويبعد ويزعل ويهرب ومالاقيهوش جنبي وانا روحي فيه اموت لو سبني,يا تري لو اعترفتله هيسامحني ماهو اكيد هيسامحني لو بيحبني بحق
عيون حزينه
اشراف عام
اشراف عام

EVOLUTION : WELCOME U IN EVOLUTION AREA

Evolution
Evoolution Evoolution: 1

اعتراف صعب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعتراف صعب   اعتراف صعب Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 3:06 pm

هي لو بتحبك بجد هتسامحك واللي يحب بيسامح بس انت بس حاول تكلمها وتفهما صدقني مش هتندم لانها اكيد مش بتحبك واكيد بتتعذب علي الفراق ده زيك ممكن يكون اكتر منك بس فهمها وبداوا مع بعض بجد صفحه جديد كلها صدق وبحب بجد صدقني مش هتتندم علي اي حاجه
عيون حزينه
اشراف عام
اشراف عام

Evolution

اعتراف صعب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعتراف صعب   اعتراف صعب Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 3:09 pm

هي لو بتحبك بجد هتسامحك واللي يحب بيسامح بس انت بس حاول تكلمها وتفهما صدقني مش هتندم لانها اكيد بتحبك واكيد بتتعذب علي الفراق ده زيك ممكن يكون اكتر منك بس فهمها وبداوا مع بعض بجد صفحه جديد كلها صدق وبحب بجد صدقني مش هتتندم علي اي حاجه انا كتبتها تاني علشان كلمه مش بتحبك بس غلطه قصدي اني هي اكيد بتحبك
Admin
Admin
Admin

Evolution

اعتراف صعب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعتراف صعب   اعتراف صعب Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 4:54 pm

صح كلام عيون حزينه صح طالما حبيبتك عندها استعداد تسامح يبقي تعرف من كده انها بتموت فيك وبتحبك حب حقيقي لان الحب الحقيقي مش بيجي غير مره واحده في العمر يجي باه في اي سن مش فارقه اعترف واللي مقدره الله هو اللي هيكون ولازم نرضي بالقدر
https://evoolution.hooxs.com
عيون حزينه
اشراف عام
اشراف عام

Evolution

اعتراف صعب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعتراف صعب   اعتراف صعب Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 5:11 pm

صح بس ابدا انت بس واعترفلها وصدقني هتسامحك بجد مش هتتندم

اعتراف صعب
صفحة 1 من اصل 1